poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wyniki mojego CANDY :)

Tak jak obiecalam wyniki mojego candy mialy pojawic sie 30.04. Sama nie moglam sie doczekac na ten post :) W candy wzielo udzial 111 osob z czego bardzo sie ciesze i co bardzo mnie zaskoczylo.
 Szczesliwy numerek to 22 losowo wybrany:



A ten numerek posiada Marta (moja imienniczka) :) z bloga http://nibynic-zaprasza.blogspot.com/ . Gratuluje z calego serca :) Zapraszam do odwiedzenia bloga Marty. Tworzy wspaniale ozdoby z filcu, kartki, cudne kwiatki, opaski dzieciece, bransoletki, broszki i wiele innych.

Teraz kolej na prezencik dla obserwatora :) Losowanie odbylo sie sposrod 71 osob.
Wygrala Joanna z bloga W kartkowym Zaciszu http://joannakrog.blogspot.com/ . Gratuluje bardzo mocno :) Joasia tworzy jedne z najpiekniejszych kartek jakie kiedykolwiek widzialam. Idzcie, zobaczcie same sa absolutnie wyjatkowe :)



A te oto kolczyki poleca wlasnie do Joasi :) Mam nadzieje, ze sie spodobaja. Gratuluje dziewczynom i prosze o przeslanie adresow do wysylki. Wszystkim dziekuje za wziecie udzialu w candy :)
ps. Korci mnie by zorganizowac nastepne. Chyba jeszcze w tym tygodniu to zrobie.

18 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłą zabawę a zwyciężczyniom gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę uwierzyć w to, co widzę :)) Bardzo dziękuję i bardzo, bardzo się cieszę :)) To takie cudowne, zaczynać dzień od tak miłych wiadomości :)) Pozdrawiam Cię Marto :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyń. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na nowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłą zabawę i serdecznie gratuluję zwyciężczyniom

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluję Dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa, gratulacje dziewczynom, które wygrały :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :) Kolczyki są piękne :)
    Gratuluję Magdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję i dziękuję za miłą zabawę!
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super kolczyki! Może następnym razem uda mi się coś wygrać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje obu zwyciężczyniom, dzieła Joasi znam, są na prawdę przepiękne :) A i do Marty zdaje im się zajrzeć się zdarzyło i popodziwiać conieco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mogłam przegapić te słodkości?! ;)
    Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje szczesliwie wyloswanym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję szczęściarom, tym bardziej że poczynania Joasi doskonale znam a na wcześniejszy blog chętnie zajrzę =p
    Gdybyś miała ochotę to zapraszam na moje skromne candy =D

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za zabawę i życzę szczęścia u mnie :)

    OdpowiedzUsuń