wtorek, 8 stycznia 2013

Mediowanie ze zdjeciem / Mixed media with photo

Mediowanie ze zdjeciem / Mixed media with photo

Wciagnelo mnie na dobre. Pokochalam technike mixed media. Daje ona ogromne mozliwosci tworcze, nie stawia granic wyobrazni i nie ustanawia regul tworzenia. Mediowanie to jak droga w nieznane. Nigdy nie wiadomo dokad Cie doprowadzi i jaki bedzie efekt koncowy. Dzis przedstawie Wam layout, na ktorym widac moja corcie. Mam nadzieje, ze sie moje proby mediowania spodobaja sie Wam.
Cieplutkiego dnia Wam zycze i tworczego dzialania.






3 komentarze:

  1. Piekna praca, mnie to też ostatnio wciągnęło

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :)
    http://panimanson.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia śliczna, pięknie wkomponowała się w kartkę :)

    OdpowiedzUsuń